10.5.2010

Puolitiehen jääneet

Olen aikaisemmin kirjoittanut tapauksista jakkara, reppu ja tiskiharja.

Jakkaraa on edelleen se sama vanha rämä, joka vain odottaa sortumistaan. Uutta en ole ostanut, koska sitä oikeaa en ole löytänyt (tai sitten se on ollut liian kallis...) ja toisaalta taas haluaisin tehdä sellaisen juuri minulle sopivan ihan itse. Jakkara siis edelleen odottaa aikaansa.

Reppukin on edelleen se sama vanha, joka sekin odottaa viimeistä päiväänsä. Tässäkään tapauksessa en ole löytänyt sitä oikeaa ja etsintä jatkuu. Olen myös tullut sen verran viherpihiksi, etten viitsi ostaa uutta niin kauan kuin vanha pelittää.

Tiskiharja on sama vanha... tuntuuko kenestäkään muusta, että toistan itseäni? ;)
...Sekin toimii hyvin eikä edes harota yhtään, joten miksi ostaa uutta. Vaikka uutta ei ole kaikesta huolimatta vielä tarve hankkia, tiedän jo minkä ostan seuraavaksi: Sinin vaihtopääharjan tai puutiskarin jostakin ekokaupasta. Jostaki syystä ekologiset arvot ovat viimepäivinä tulleet minulle entistäkin tärkeämmiksi, vaikka aina olen siihen suuntaan ollutkin kallellaan.

PS. Osallistukaa muutkin arvontaan!

5 kommenttia:

  1. Minulla on vaihtopääharja, hyvin on toiminut! :) Ainoa, että minun pitäisi muistaa vaihtaa useammin on se vaihtopää. :D

    VastaaPoista
  2. Sirpa ja Kollo: Tuota vaihtopääharjaa olen paljon pohtinut ja idea on minusta tosi hyvä. Se onkin ollut nro. ykkösenä listallani sitten, kun uuden vaihtaminen on välttämätöntä.

    VastaaPoista
  3. Mäykysen ja Ellin tiskitkin tiskataan vaihtopääharjalla. Tai no, usein kyllä tiskikoneessa, mutta aina välillä tulee tilanteita, että henkilökunnan kuitenkin edelleen pitää kiltisti tarttua tiskiharjaan.

    VastaaPoista
  4. Hmmm. Minusta on ilahduttavaa kuulla, että muillakin jäävät asiat puolitiehen, jopa niinkin hankalat jutut kuin tiskiharjan uusiminen. Kuulostaa liiankin tutulta. :D

    Minulla on jäänyt lehmätilaus puolitiehen, vaikka olenkin kovasti asiaa ajatellut... ja nyt olen jopa keksinyt, millaiset 2 lehmää haluaisin. Voiko niitä edelleen tilata sulta, ehditkö maalata? Mitään kiirettä ei kyllä olisi, koska itsekin olen tässä jo venyttänyt asiaa viikkoja, ellei kuukausia...

    Jos lehmätilaus on voimassa, laitan lisätiedot meilillä!

    VastaaPoista
  5. Jenni: Tervetuloa kerhoon! :D
    Lehmiä voi toki tilata ja teen niitä ihan mielelläni. Toiveita vaan tännepäin.

    VastaaPoista